BMW sürücüsü son turda Bulega’yı (Ducati) geride bırakarak zafere ulaşırken, Huertas (Ducati) WorldSSP’de kategorideki ilk yarışını kazandı.FIM Superbike Dünya Şampiyonası Avrupa’daki ilk etabı olan Katalan etabının 1. yarışında, Nicolò Bulega (Ducati) Bitiş çizgisine sadece birkaç köşe kalana kadar mücadelesine tek başına devam etti. Toprak Razgatlıoğlu‘a yenildi. İki sürücü yarışa farklı lastik seçenekleriyle başladı. Türk sürücü önde SC2, arkada SCX lastiklerini tercih ederken, İtalyan sürücü önde SC1, arkada ise SCX-A (C0900 spesifikasyonlu geliştirme lastiği) lastikleri tercih etti. Takım arkadaşıyla aynı lastik kombinasyonunu seçmek Alvaro Bautista (Ducati)bitiş çizgisine gelmeden birkaç viraj Andrea Iannone’yi (Ducati) Ayrılmayı başardı ve podyumda üçüncü sırayı aldı. Her iki arka lastik seçimi de yarış için geçerlidir “Dünden beri sürücüler arka lastik için hangi çözümü kullanacaklarına karar veremiyor. Bazen Cuma seanslarında bu durumla karşılaşıyoruz çünkü sürücüler ve takımlar hala motosikletlerini optimize etmek zorunda kalıyor. Bugünkü yarışta her iki çözümün de olduğunu gördük. Standart SCX ile C0900 spesifikasyonlu geliştirme lastiğimiz benzer performans gösterdi.Soil Razgatlıoğlu SCX ile pole pozisyonundan itibaren birincilik mücadelesini sürdürdü ve son turda yarışı kazandı.Öte yandan C0900 spesifikasyonlu geliştirme lastiğimiz SCX Bu yarışta ilk kez kullanılan bu sistem, Bulega’nın starttan son viraja kadar liderliği korumasını sağladı ve takım arkadaşı Bautista’nın da 14. sıradan üçüncü sıraya yükselmesine yardımcı oldu. “Yarın yarışta bazı sürücülerin bazı değişiklikler yaptığını görebiliriz. Superpole’dayken Yarışta sürücülerin çoğunluğunun arkadaki SCQ bileşiğini kullanmasını bekliyoruz.”· DünyaSBK Süper kutup Seans son derece hızlıydı ve inanılmaz derecede on bisikletçi bu kategorideki önceki rekoru kırdı. en iyi sonuç Toprak Razgatlıoğlu (ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Ekibi) onu aldıktan sonra Nicolò Bulega (Aruba.it Racing – Ducati) Görmek Andrea Iannone (GoEleven Takımı – Ducati) Geldim. Üçü de en iyi şekilde SC1 anterior – SCQ posterior Lastikleriyle birlikte aldı. · Süper Bisiklet Yarışı 1 Grid için lastik seçimi starttan kısa bir süre önce tamamlandı. Ön lastikler için en popüler seçim SC1 iken, arka lastikler için SCX ve C0900 arasında neredeyse eşit dağılıma sahip daha fazla çözüm kombinasyonu vardı.· DünyaSSP Süper kutup Sıralamada ilk üç sırada yer alan sürücülerin tercih ettiği kombinasyon önde SC1, arkada ise SCX oldu. 1. Yarış ön lastikleri için SC2’yi seçin Öncü (Kawasaki Puccetti Yarışı) 1 sürücü dışında tüm sürücülerin ortak tercihi SC1 oldu. Arka lastikler SC0 ve SCX arasında eşit olarak dağıtıldı. 1. Yarışta Stefano Manzi (Pata Yamaha Ten Kate Yarışı) Görmek Marcel Schroetter’i (MV Agusta Yarış Departmanı) son İspanyol Huertas (Aruba.it Racing WorldSSP Takımı) kategorisinde ilk zaferini elde etti. Podyumda üç sürücünün de seçtiği ön lastik SC1 olurken, Huertas ve Schroetter arkada SCX ile yarışırken, Manzi genç yeteneklerin yarıştığı kategorilerde sezonun ilk lastiği SC0 ile yarıştı. DünyaSSP300 Aldi Satya Mahendra (BrCorse Takımı) ve Samuel Di Sora’nın (ARCO MotoR Üniversite Takımı – Yamaha) önünde. Jeffrey Buis (Freudenberg KTM-PALIGO Yarışı) kazanmak. FIM Dünya Kupası Yamaha R3 bLU cRU Yarışta İspanyol birinci oldu Gonzalo Sanchez Melendez (bLU cRU Yamaha Racing İspanya) Onu Eduardo Burr (Yamaha AD78 Latin Amerika Takımı) ve Marc Vich (DS Yarış Okulu) takip etti. Yarışta kullanılan lastiklere ilişkin daha detaylı bilgi ekteki teknik dokümantasyonda verilmektedir.Kaynak: (guzelhaber.net) Güzel Haber Masası
—–Sponsorlu Bağlantılar—–
—–Sponsorlu Bağlantılar—–
—–Sponsorlu Bağlantılar—–